5 Nisan 2010 Pazartesi

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

ELAZIĞ DEPREMİNDE ! HAYATINI KAYBEDEN VATANDAŞLARIMIZA RAHMETLER OLSUN :((







ÇOK seviyorum ben hayata ISRARLI kadınları
Direnen kadınları,
Yumruğu balyoz kadınları,
Seviyorum ben dik başlı kardelenleri,
Tozu dumana katan ayak direyen kadınları,
Saklamadan kendilerini,
Ortaya atılıveren dillerini, kalemlerini,kocaaman yüreklerini .

Çok seviyorum ben DONKİŞOT olup ,Türkiye Tarihine Yön veren,
bir başına kafa tutan KADINLARI !
SAYIN TÜRKAN SAYLANLARI (çok sevgili Eşsiz Başkanıma minnetle selam olsun )
SAYIN DUYGU ASENALARI ( Ahh ne kadındın sen - NE KADINLARDINIZ SİZ !!!! Rahat Uyuyun Burdayız BİZ !)


ve Türkiye Tarihine YÖN VEREN KADINLAR
İLK kadın- ÖĞRETMEN Sayın refet Angın.
İlk kadın PİLOT, sayın Sayın Sabiha gökçen
ilk kadın jet pilot Sayın Leman altın çekiç
İlk kadın komiser Sayın Nevlan kulak
ilk kadın kaymakam Sayın Özlem Bozkurt
ilk kadın avukat Sayın Süreyya Ağaoğlu
ilk kadın tiyatro sanatçısı Sayın Afife Jale
İLKLER.................

VE KADIN GİBİ KADINLARI, MİMOZALARIMI, YONCALARIMI, ELBETTE KENDİMİDE SEVİYORUM. (Dilimi-dişimi-tırnağımı! da )

Türkiye'min, çok sevgili Vatanımın İlklerine imzasını atıp , aydınlıklara Nefer olan tüm ÖNDER VE LİDER olan Tüm Türk kadınlarımızın önünde saygıyla eğiliyor,

tüm emekçi kadınlarımızın ve tüm kadınlarımızın günlerini kutluyorum.

Derneğimizin kurucu başkanı Türkan Saylan'ı da kalbimin en sızlayan köşesinden tekrar saygıyla anıyorum.


KADINI EKSİK TOPLUMUN ERKEĞİDE EKSİKTİR.
8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder