7 Nisan 2010 Çarşamba

AH YURDUM İNSANI YİNE:)))))))

Acı kaybımız
> 3 ay önce ailemize katılan, Necmi ismini verdiğimiz kaplumbağamız dün> vefat etmiş. Aile arasında sade bir törenle evin arka bahçesine gömdük.> Hayvancağız durduk yerde can verdiği için gidip Necmi'yi aldığımız> dükkanın sahibine sebebinin ne olabileceğini sorduğumuzda ''Abi onlar> ! kış uykusuna yatar'' cevabını almış bulunmaktayız, hepimizin başı> sağolsun. Bu vicdan azabıyla ben de çok yaşamam herhalde.

> Annemin Maceraları> Shrek'in fragmanlarını gösteren bir televizyon kanalında, el ele> tutuşmuş Shrek ve Fiona'yı gören annem, 'Bunlar Süleyman ve Nazmiye> Demirel çifti mi?' diye sordu! Seçememiş gözleri o mesafeden.!

>>> Alfabe> Ben de bu yıl okula başlayan torunum için kuvvetli bir moral alkışı> istiyorum. Daha ikinci gün: 'Örrrtmenim, taa evden buraya tel çizmeye> mi geldik, hep yumarlak mı yapcaz, harf felan öretmicen mi?' deme> cesaretini gösterdiği için.
>>> Annem!> 'Bu taraf bitti.' diye CD'yi arkasına çeviren ve sonra da 'CD çalar> çalışmıyor!' diye feryat eden anneme alkış az geliyor!

>>> Modem> Yemek masamın üstünde duran modeme uzun uzun bakan anneanem 'Bu ne?'> diye sordu. Ben de kolay anlasın diye 'Hani benim bilgisayarım var ya> onunla internete giriyorum. İşte internete girmek için o kutu> zorunlu.' diye uzun uzun açıkladım. Anneannem dinledi beni; 'Yani> modem bu' dedi ve konu kapandı...

>>> Yaz Okulu> Bir alkış da annesine yaz okulunu kazandığı müjdesini veren üniversite> öğrencisine gelsin. Bu yaratıcılığa şapka çıkartılır.

>>> Beyin göçü> Tikky olduğu her halinden belli olan kızımız Beşiktaş-Taksim> midibüsünde yanındaki arkadaşına dert yanmaktadır. ''Şekerim dördüncü> kez girdim ÖSS'ye, ama yine kazanamadım, gidicem sonunda Amerika'ya o> olucak. Böyle böyle beyin göçü oluyor işteeaa!'' Sen git, masrafları benkarşılıyorum.

>>>> Alman yazar> Bir alkış da lisede edebiyat dersinde okuduğu şiir bitince sınıfa> dönüp 'Bu şiiri ! ünlü Alman yazar Goethe yazmıştır' diyen hocaya,> 'Niye, kağıt bulamamış mı?' cevabını veren arkadaşa gönderelim.

>>>> Düz mantık> Eğer bir sokakta yürüyorsanız ve camında ''Bu ev kiralıktır'' yazılı> bir evin yanından geçip birkaç adım sonra önüne geldiğiniz bir başka> evin camında ''Bu da'' yazısını görürseniz bilin ki Trabzon'dasınız.

>>>> İngilizce yazılısı> Bir alkış da ingilizce sınavında 'Nice .......! .' şeklindeki boşluğu> 'Nice mutlu yıllara!' şeklinde dolduran, dahi mi aptal mı olduğunu> henüz anlayamadığımız öğrencime istiyorum.

>>> Hügo'lar Beşledi> Bir alkış da lisede edebiyat kitabından bir metni tüm sınıfa sesli! > olarak okurken V. Hugo'ya 'Beşinci Hugo' diyen arkadaşımıza gelsin.

>>> Ne zaman?> Kardeşim karne almıştı. Fakat birçok zayıf notu vardı. Annem, babamla> beni kenara çekip uyarıları sıralıyordu; 'Sakın çocuğun moralini> bozmayın, sakın kötü bir şey söylemey in.' Uyarılar özellikle babama> yönelikti; 'Hele de sen, sakın çocuğun gururunu kırma.' Babam daha> fazla dayanamadı ve sordu; 'Karne için ne zaman özür dileyeceğiz?'

>>> Havale> Bankada gişenin önünde işlemimin yapılmasını bekliyorum! . Yanımdaki> gişede işlem yaptıran yaşlı teyzeye, işlemini yapan kadın soruyor:> 'Parayı kim alacak teyze? Alıcısına ne yazalım?' Teyzem cevap veriyor:> 'Bu paranın hayrını görme İnşallah yazalım.'

>>>> Lamba> Dün gece evime giderken yolun tenhalığından olsa gerek kırmızı ışıkta> geçtim. Ardından yurdum polisine alkışı hak ettiricek anons: 'Bacım o> geçtiğin gece lambası değildi, çek sağa.'

>>>> Hacim nedir?> Öğretmen bir arkadaşımdan naklen; 5. Sınıfların Fen Bilgisi sınavının 2.> sorusu: 'Hacim nedir? Bir örnek vererek açıklayınız.' Öğrencimizden> gelen> cevap: 'Hacdan gelenlere hacim denir. Örnek: Nasılsın hacim?'

Asabi Polis! > Hareketli bir Bağdat Caddesi akşamında, polis abilerimiz rutin olduğu> üzere devriye gezmektedir. Işıklarda müşteri bekleyen taksiye> yaklaşılır ve; ''Ticari, bekleme yapma, devam et.'' anonsu yapılır.> Camdan eliyle '1 saniye' işareti yapan taksiciye, ikinci ve çok> manidar anons gelir ardından; ''Ticari, benne pölümüye girme! Devam etdedik!''

>>> Neden olmasın> 5 yaşındaki yeğenime babası soruyor: 'Büyüyünce ne olacaksın kızım?'> 'Asena olacağım babacım; sen ne olacaksın?' Babası gayet sakin cevap> veriyor: 'Katil' İkisine de meslek hayatlarında başarılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder