6 Nisan 2010 Salı

Ayva Tatlısı

Her yıl içli tava (hamsili pilav)pişirilince,mutlaka yanında komposto ve farklı tatlı da olur.Hafta içi annecik içli tava yapınca,bende yanında ayva tatlısı istemiştim.Sağolsun beni kırmayıp ayva tatlısını hazırlamış..(ama bende soyup hazırlayıp şekere yatırmıştım..)Evvelki akşam iş çıkışı eve gelince,ayva tatlısı ile karşılaşmak beni çok mutlu etti..Üzerine de bir dilim kaymak hiç fena olmadı hani..Sizlere de tavsiye ederim..Kaymağın üzerine mutlaka ayva jölesinden ilave etmeyi unutmayınız..Afiyetler olsun arkadaşlar!!
Ayva Tatlısı
Ayvalar akşamdan soyulup dilimlenip şekere yatırıldılar.Ertesi günde pişirildiler.Rengi için kesinlikle gıda boyası kullanılmaz bizde..Çekirdekleriyle pişirildiğinde bu rengi alıyor zaten..Sizlere de gıda boyası yerine çekirdekleriyle pişirmenizi tavsiye ederim..

Üzerinde ki kaymak ise,Droetker'in kaymak tadında olan kremasıdır..
Ayva Tatlısı
Hafta sonu ağzınızın tadı ayva tatlısı kıvamında olsun arkadaşlar..))

TÜM ARKADAŞLARA SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder