6 Nisan 2010 Salı

BİR DİKİLİ AĞACIM YOK DİYENLERE :))))



PATATESTEN YILBAŞI AĞACI

1.5- 2 KG haşlanmış ezilmiş patates.
2.yk zeytinyağı (fazla konursa ağaç , eriyerek çökme yapıyor )
tuz,
bol limon suyu.
nar taneleri ( kırmızı güzel duruyor )
dereotu - çok TAZE olmalı mutlaka !!!
(önceden ayıklanmış ,sapları kısaltılmış ve nemsiz olsun.!! )
Ayrıca limon ve yağ ayrı sos hazırlayınız servis anında dilimlenmiş salata üzerine
gezdirmek için.

Ben uygun kalıp kullandım.
Yoksa siz huni şeklinde rendelerinizi kullanabilirsiniz. (FOLYO VE STRECE SARARAK)
ve hatta elle huni formu verip ,
aşağıdan başlayıp, tek tek dereotlarını saplıyarak ,yukarıya kadar gelin.
Aralarına en kırmızılarından iri nar tanelerini serpiştirin.


Merhaba arkadaşlar, günlerdir farkındayım, yazıyorsunuz, soruyorsunuz :)
Çok sevdiğinizi biliyorum bu cici yılbaşı çamını. Ben geç yayınladım ne yazıkki,
ama yinede sofralarınızda yerini alabilir.
Benim evimde yılbaşı ağacı alışkanlığım yoktur. Ama sofralarımın her türlü tutkuları yerine getirdiğini söyliyebilirim elbette :)
Yabancı sitelerden çam ağaçlarını görüp etkilenmemek mümkün değil !!
Bende çok sevdiğim patates salatasını hemen yapmak istedim. İnşallah diğerlerini de fırsatım oldukça yayınlıyabilirim sizlere.
Bu cici salata bir hayli zaman alabildiği için, salatanızı çok önceden hazırlamalısınız. Dereotları sıcak ortamda yumuşama yaptığından servise yakın zamanda buzdolabından çıkarınız.

HEPİNİZE ,İLGİNİZDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDER...
NİCE YEŞİL , IŞILTILI GÜNLER DİLERİM...
( BAHARDA ELİ KULAĞINDA ... )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder