7 Nisan 2010 Çarşamba

Blueberry Pancake


Uzun zamandir sayfamla ilgilenemedim.Vaktimizin cogunu Ilyas bebek ile geciriyoruz . Firsat buldukcada geziyoruz tabiki :)
Amerikaya geldigimden beri yaban mersini ile yapilmis olan kek ve kurabiyeleri inceleyerek tariflerini aliyorum ve tabiki deneyerek birazda kilo aliyorum :)
Tam anlamiyla yaban mersini fanatigi oldum diyebilirim hatta Turkiye'ye dondugumde nereden bulurum acaba diye dusunmeye basladim .Belkide dondurulmus olarak bulmam daha kolay olur ?
Sizlerde tazesini bir sekilde bulursaniz bana haber verin :)
Bu tarifi bogurtlen yada visne ilede hazirlayabilirsiniz .
Malzemeler ve Yapilisi ;
1 bardak un
2 yumurta
2 y.kasigi siviyag
kabartma tozu
yarimcag bardagi toz seker
sut
yaban mersini
Un,yumurta,kabartma tozu ve seker icerisine sut ilave edilerek karistirilir ve boza kivamina getirilir.
Hazirlanan karisimin icerisine yaban mersini ekleyerek , az yaglanmis teflon tavaya 1 kepce dokerek alt ust kizartilir.
Servis yaparkende uzerine pancake surubu dokulerek dondurma ile servis yapilir.
Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder