8 Nisan 2010 Perşembe

BONİBONLU KURABİYELER

MALZEMELER:
  • 125 gr Tereyağ(yumuşak)
  • 1,5 Türk kahvesi fincan şeker
  • Bir paket vanilya
  • 1 Su bardağı+1 yemek kaşığı un
  • Bir tutam kabartma tozu.
  • 1 Tatlı kaşığı tarçın
  • 1 Tatlı kaşığı toz zencefil
  • Renkli bonibonlar
Bu kurabiyeleri cam kurabiye hamuruna tarçınla zencefili ekleyerek elde ettim.Malzemeleri önce yağ ve şekeri karıştırdım ardından diğer malzemeleri ekleyerek iyice yoğurdum.Merdana yardımıyla 1 cm kalınlığında açarak kurabiye kalıplarıyla şekiller çıkardım.Ortalarınada birer bonibon yerleştirdim ve 180 derecede ısınmış fırına verdim.Yine çabuk kızardığı için sık kontrol etmek gerekiyor.Bonibonları isterseniz pişmeye yakında fırından çıkarıp yerleştirebilirsiniz.İsterseniz sıcakken çöpe de takabilirsiniz.Ben doğum gününde bir kısmını böyle yapmıştım çocukların çok hoşuna gitmişti kapış kapış gitmişti kurabiyeler;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder