6 Nisan 2010 Salı

BU HAFTA İNCİR HAFTASI OLSUN MU ?

TARİFİ
TARİFİ

TARİFİ






SAĞIM SOLUM, ÖNÜM ARKAM İNCİR !!!!! :))

Ben bu haftayı incir haftası ilan ettim..

siz deyin 5 , ben diyeyim 15 kilo incir !!!!!!!!

sevgili kardeşim Assos'taki evin bahçesinden tüm ağacı sıyırıp gelmiş :))))))

birde yana yakıla tembihlerde, ricalarda bulundu, '' aman nunum, nolur bizede valide sultan reçelinden yaparmısın ??? ''' eeee yapmazmıyım.. hem yakında yeğenim de danimarkadan gelecek, seve seve yaparım elbet..

reçellerini karasını ,beyazını kavanoz kavanoz yaptım, turtasını, tartöletini yaptım, konu komşu eş-dosta dağıttım.. birazda kendimize ayırdım, 15 kg incir bu !!!!!
kısacası biz bu hafta incir haftası ilan ettik.. doydukda doyduk....
buyrun birazda siz doyun.....
bekleriz :)))
SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder