2 Nisan 2010 Cuma

Carte D'or Dondurmalı Pasta Blog Buluşması

Geçen hafta pazar günü Carte d'Or yeni piyasaya çıkacak olan dondurmalı pastalarını tatmak için biz bloggerlerine ''müsaitseniz bekliyoruz'' sloganu ile davet düzenlediklerini beni de o davette görmek istediklerini belirtmişler. Bende bu nazik daveti kabul edip kalktım gittim. Orada daha önce blogcu buluşmalarında tanıdığım arkadaşlarımı yeniden görme ve tanışmak istediğim bir çok yeni blog yazarlarını tanıma fırsatı buldum.
Canan Hanım ve Nihal hanım bize yeni projelerinden bahsedip fikirlerimizi alırken bizler de bir yandan fıstıklı ve karamelli dondurmalı pastaların tadına baktık. Dondurma denince çikolata ve fıstıklı dondurmadan başkasını yemeyen ben, karamelli-kaymaklı olan dondurmalı pastaya bayıldım:)
Ocak ve şubat ayında doğum günü olan blog yazarları için hoş bir süprizleri vardı. Dondurmalı pasta ile ilk doğum gününü kutlayanlar oldular:)
En ufak ayrıntılar bile düşünülmüş.. Bizler için hazırlanan çok hoş açık büfe ikramların tadına bakarken, anneleri ile gelen çoçuklarında eğlenceli saatler geçirmeleri için bir de ablaları vardı..
Bizlerin eli boş döndürmeyip dondurmalı pastlalarından ve servis tabağı hediye ettiler..Bizlere böyle güzel saatler geçirmemiz için etkinlikte emeği geçen herkese bir kez daha teşekkürler!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder