6 Nisan 2010 Salı

Cevizli Kurabiye

Cevizli Kurabiye

Bir tek bende mi sorun var anlamadım gitti,siteye giremiyorum.. Blogger sürekli hata veriyor,kimseye yorum yazamıyorum.. pelince.com kapanmış onu açmak için ayrıca uğraşıyorum :) umarım bu post'u gönderebilirim..
yorumlarınıza en kısa zamanda dönüş yapıcam..
Bu kurabiyenin tarifini daha önce vermiştim ama hiç yorum almadığı için kıyamadım kenarda öylece durmasına.:)

Üzerine isterseniz dövülmüş fındık,antepfıstığı koyabilirsiniz..Üç çeşit şekilde de çok güzel oluyor ...

Bir kez daha yapınca hemen fotoğrafladım..tarifi şöyle ;

Malzemeler

- 1 paket hamur işi margarin ( oda sıcaklığında )
- 1 su bardağı pudra şekeri
- 3,5 su bardağı un
- 2 yumurta sarısı
- 1 paket kabartma tozu
- 1 paket vanilin

Üzeri için:
- 2 yumurta akı
- çekilmiş ceviz içi

Hazırlanışı
1- Tüm malzemeyi karıştırma kabına alıp kulak memesi yumuşaklığına gelene kadar yoğurun.
2- Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp önce yumurta akına daha sonra çekilmiş cevize batırıp yağlı kağıt serili fırın tepsisine dizin.
3- Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında 20-25 dakika pişirin.

Afiyet Olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder