7 Nisan 2010 Çarşamba

ÇİKOLATALI MACARON


Bende en sonunda görüntülerine bayıldığım meşhur macaronlardan yapmaya çalıştım. Tarif Sevgili Bizim Pastane-Zinnur'un tarifi. Sevgili Zinnur o kadar detaylı ve güzel anlatmışki, tarifi uygularken hemen hemen hiç zorluk çekmedim. Zinnur'un tarifi merak edenler için burada.Sadece macaron hamurunu biraz büyük sıkmış olmalıyım ki, Zinnur'un verdiği ölçüden sadece 7 adet (birleştirdikten sonra ) çıktı. Fırında iken etekleri daha belirgin olduğu halde, fırından çıkardıktan sonra, etekler biraz çöktü. Nedenini bilemiyorum ama bir kaç kez daha denedikten sonra bunu aşabileceğimi düşünüyorum.
Tadına gelince; muhteşem bir tad. Ben ve tadan herkes çok beğendik. Yoğun çikolata tadında, çıtır bir kabuk içinde yumuşak kek ve birde çikolatalı krema. en kısa zamanda limonlusunu da denemek istiyorum. Muhteşem tarif için çok teşekkürler Zinnur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder