5 Nisan 2010 Pazartesi

Çikolatalı,Vişneli Muffin - Fırın Gerdan

Muffinleri bir arkadaşımın evinde, onun orjinal muffin kalıpları ile hazırladım.Yanımda fotoğraf makinem olmadığından, fotoğraflarını sizlerle paylaşamıyorum..Piştikten sonra arkadaşımın ısrarına dayanamayıp, yanıma 1 adet muffin alıp, hemen sizlerle paylaşmak için fotoğrafını çektim..Muffin kalıbını Amerika'dan getirmiş..Slikon ama çok farklı bir dokusu var..Önce bu kalıbı nerede gördüğümü çok düşündüm,adeta beynimi kemirdi diyebilirim..En sonunda buldum ve bende rahat ettim..Meğersem, beyaz fırının muffin kalıplarının tıpkısının aynıları değilmi..Arkdaşım 2 adet almış..Nedeni,bir seferde çok çok muffin elde edebilmek için..Biraz sabırsızdır kendileri..))Birde,boru gibi olan muffin kalıbı vardı ki,harikaydı..Bende bir yerlerden fotoğrafını bulup hemen sizlerle paylaşmak istedim..Şimdilik hoşçakalın..hep mutlu kalın olduğunuz yerde..))
4
Kuzu gerdanı annem pişirmişti..
2
Malzemeler
3 yumurta
125 gr esmer şeker
1 adet vanilya çubuğu
1/2 su bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı krema
2 yemek kaşığı yoğurt
1 paket vanilya
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
minicik tuz
1/2 su bardağı vişne
1/2 su bardağı damla çikolata
1,5 su bardağı un
muffinlerin üzerine serpmek için 2 yemek kaşığı şeker
1

3

img37m
Bu kalıba ancak Haziran ayında sahip olabilirim..(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder