8 Nisan 2010 Perşembe

ÇİLEKLİ PASTA CANLARIMIN RESİMLERİ GELDİİ



Canlar selamlar benn geldimmmm gayet güzel bir hafta geçirdim diyebilirim daha evvelde söylediğim gibi önce Ankara daha sonra aydın,germencik ,izmir ve sökeyi fethedip geldim bi güzel düğünümüzü yaptık. Ezgim beyaz gelinliklerin içinde prenses gibiydi inanın çok güzeldi eğlendik sonunda epeyce ağlaştık kız tarafı olmak çok zormuş onu orada bırakıp gelmek çok zor geldi kızımı vermiycemmmm kimseye ateşi düştü şimdiden içime:))içim bir hoş oldu neyse geçelim bu konuyu canım kuzenim Ezgiye ve İbrahime ömür boyu mutluluklar diliyorum.Yukarıda gördüğünüz pastayı ezginin kına gecesi için yapmıştım bizim burada adettir kına gecesi kalabalık dağıldıktan sonra gelinin yakınları birer çeşit pasta börek tatlı aklınıza ne gelirse yapar en yakınlar kalınca oğlan evi nin en yakınları gece 24 den sonra tekrar kız evine gelir geline tekrar kına yakılır ve çay, meyve suyu eşliğinde getirilen tüm yiyecekler ikram edilir kah oynanır kah muhabbet edilir gecenin bir yarısı dağılınır. İşte bu pastada benim ikramımdı tarif altta hepinize kucak dolusu sevgiler yolluyorum..


MALZEMELER:

3 adet yumurta
3 fincan şeker
1.5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket kremşanti
1 su bardağı süt
arasına ve üzerine muz,çilek

YAPILIŞI:Yumurtaları şekerle birlikte çırpıyoruz.Un ve kabartma tozunu ekleyip yağlanıp unlanmış kelepçeli kalıba döküyoruz. 175 derecede pişiriyoruz.Ben pandispanyayı bir gece film strece sarıp bir gece dinlendirdim. Keki ikiye bölüyoruz sulandırdığımız çilek reçeliyle keki ıslatıyoruz hazırlanan krem şantinin yarısını arasına sürüyoruz üzerine dilimlenmiş muz diziyoruz ikinci kekide üzerine kapatıp yine çilek suyuyla ıslatıyoruz kalan kremşantiyle kaplayıp dilimlenmiş çilekle ve antep fıstığıyla süslüyoruz. afiyet olsun......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder