7 Nisan 2010 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜ PASTASI VE ÖDÜLLER


Küçük görümcem Büşranın geçen hafta doğum günüydü bu pastayı ona yaptım çok beğenildi çok lezzetli ve pratik
MALZEMELER:
1 adet pasta tabanı( sade)
1 paket pasta kreması
1 kutu rulo göfret
antep fıstığı
YAPILIŞI:Hazır pasta tabanın ilk katına üzerindeki tarife göre hazırladığımız kremanın yarısını sürüyoruz.antep fıstğından serpiyoruz.ikinci katı koyup kremayla kaplıyoruz üzerine pasta tarağı ile şekillendirip kenarlarına rulo gofret diziyoruz kurdelayla bağlıyoruz. antep fıstığı ile süsleyip dinlendiriyoruz..

DOSTLUK ÖDÜLÜM....Sevgili arkadaşım bülbülün yeri bu dostluk ödülüne layık görmüş kendisine çok tşk ediyorum listemdeki tüm dostlarıma bu ödülü gönderiyorum sevgiler..





SUNSHİNE BLOGS ÖDÜLÜM....Sevgili arkadaşlarım gelincik mutfak ve beyazhanımeli beni bu ödüle layık görmüş kendilerine çok tşk ediyor ve tüm arkadaşlarıma (aralarında ayrımcılık yapamam)gönderiyorum hepinizi çook seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder