7 Nisan 2010 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SİNEM' CİĞİM


Bu pastayı, kardeşim, yeğenim, arkadaşım, sırdaşım kısacası canımın içi Sinem'ciğim için dün akşam yaptım. Bugün doğumgünü. Onun için bir pasta yaptığımdan henüz haberi yok. Biraz sonra götüreceğim ve sürpriz yapacağım.
İYİ Kİ DOĞDUN SİNEM, İYİ Kİ BENİM YEĞENİMSİN, YAVRULARINLA VE SEVDİKLERİNLE BERABER SANA NİCE NİCE MUTLU YILLAR DİLİYORUM.

Sinem için pasta yapmayı düşünüyordum, ama nasıl olacağı konusunda dün akşam saat:20.30'a kadar hiçbir fikrim yoktu. Bir anda aklıma çok renkli bir pasta yapmak geldi, şööööyle bahar gibi çiçekli çeçkli. Veeeee sonuç, 20.30 da başladığım pastayı 23.30 da ve yukarıda görüldüğü şekilde tamamlayarak bitirmiş oldum. Hemen fotoğrafladım, çünkü bu gün iş dönüşü fırsatım olmayabilirdi. Pastanın keki çikolatalı ve kakaolu zira kreması da çikolatalı. Pandispanya tarifini yine Sevgili Burcu'cuğumun (Pastacı)tarifleri arasından seçtim. Pastanın orjinal tarifini ve yapılışını http://pastaci.blogspot.com/2006/09/iyi-ki-dodun-gnal-ve-hogeldin-en-gzel.html adresinden bulabilirsiniz. Ben Ameretto aroması olmadığı için kullanamadım. Kreması içinde

*200 gr bitter çikolata,

*200 gr krema'yı çırparak kullandım. ve üstünü benzer bir şekilde şekerhamuru ile süsledim.

üst için gerekli olan ise;500 gr kadar şeker hamuru,kırmızı, sarı ve yeşil renklerde gıda boyası ( turuncu rengin iki tonunu kırmızıya sarı karıştırarak elde ettim )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder