8 Nisan 2010 Perşembe

GELİN VE DAMAT KURABİYELERİ


Malum yaz aylarında düğünlerde artıyor. Haziran sonunda bizimdebir düğünümüz var. Yeğenlerimiz Esra ile İsmail'in düğünü. Düğün Haziran sonunda ama biz şimdiden eğlencelere başladık bile. Pazar günü oğlumuza kına yaktık. Yani damat kınası yaptık. Önümüzdeki hafta da kız kınası ve sonraki haftada düğün:) Aynı gün damadımızın kardeşi Sümer'ciğimizin de doğum günü vardı. Sümer'e doğum günü pastasını ben yaptım. Bu pastayı ve yaşadıklarımı bir sonraki yazıda yazacağım. Pastayla beraber günün anlam ve önemine uygun bir şeyler hazırlamak istedim ve gelin &Damat kurabiyelerinden yaklaşık olarak 50 adet hazırladım.

Kurabiyelerimizin yarısı tarçınlı - zencefilli kurabiye. Diğer yarısı ise vanilyalı sade kurabiye. Şeker hamuru ile süslediğim kurabiyeleri dore renkli, kalp şeklinde ve kurabiyelerle aynı büyüklükte kartonların üstüne koyup, minik ambalaj paketlerinin içine yerleştirdim. Böylece taşırken kırılmalarını ve bir birlerine değerek yapışmalarını önlemiş oldum.Ama ambalajlı resimlerini çekmeyi unutmuşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder