6 Nisan 2010 Salı

GÜZEL ANLAR.....

ÇOK KIYMETLİ SANATÇIMIZ, GAZANFER ÖZCAN'A RAHMETLER DİLİYORUM :((





BELGİNîn MOR ATKISI

TARİFİ
TARİFİ
TAVUKLU,KARIŞIK SALATA,
VALİDE SULTANIMIN SARMALARI VE BİRDE ,AŞURE VARDI ,(KIZLAR ÇOK SEVER DİYE YAPMIŞTI )


MERHABA ARKADAŞLAR,
Bu yeni seneye daha farklı bir giriş !!! yaptığım için, geleneksel yılbaşı oturmalarımızı, 2 ay arayla rötarla yapmaktayız :( Bazı objeler sizi şaşırtabilir bu sebeple. Çünkü son 1 ayın arşivlerini yayınlıyorum sizlere.
O günde, Çok sevgili çocukluk arkadaşlarım (5 yaşımızdan beri beraberiz) Biricik BELGİN ve SEVTAP'cığımla dolu dolu bir gün geçirdik. Hem geçmiş olsun, hem yeni yıl kutlamaları ancak başladı benim için :)
Aslında yeni yıla girmeden kurulmuş sofralar var ama yayınlasammı diye hala düşünüyorum !!! Çok fazla anmak ! istemiyorum ama, hastalık araya girince hepsi kaldı,Yani bayat bir tekrar olur diye üzülüyorum. Sanırım yayınlarım yakınlarda, Çünkü sayfamda olmalarını isterim anılarımızın .....
Ben ,çok sevgili biricik arkadaşlarıma günümüze renk katan varlıkları ve nazik jestleri için TEKRAR TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.HAKİKATEN DE BİR KUŞ SÜTÜ EKSİKTİ HER GELMELERİNDE, ÇOK ÇOK İYİ BAKTIKLARINI SÖYLEMEDEN GEÇEMİYECEĞİM..EMEKLERİ VE HAKLARI ÇOKTUR..
İLK FIRSATTA ONLARDA OLAN SOFRALARDA BULUŞMAK ÜZERE..
DOLU DOLU SEVGİLER YOLLUYORUM SİZLERE....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder