7 Nisan 2010 Çarşamba

HALLEYLİ PASTA
















TAZE NANE bugün 1 yaşında.
Bloğumu açalı bugün 1 yıl oldu. Öncelikle sizlere çok teşekkür etmek istedim. Daha önce hiç tanışmamış ve yüzyüze görüşmemiş olsak bile dostluğunuz, varlığınız için tekrar teşekkür ederim. 1 yıl içerisinde bir sürü arkadaş edindim.
Bloğumda 345 tarif yayınladım ve sizlerden 6838 değerli yorum aldım. Beni hiç yanlız bırakmadınız. Blog açmak verdiğim en güzel karardı.
İnşallah bundan sonra da sizlerle birlikte sağlıkla, nice yıllarda , güzel tariflerle bloğumun devam etmesi dileğiyle.

Malzemeler
1 paket halley
2 poşet kremşanti
2 su bardağı süt
2 tane tadelle
sosu için
50 gr margarin
1 kahve fincanı pudra şekeri
1 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
1 yumurta
Yapılışı
Halleyleri bıçakla parçalayın. Tadelleleri bıçakla iri iri kıyın. Kremşantiyi sütle çırpın. Halleyi ve tadelleyi içerisine katın. Bir kalıba döküp buzdolabında 2-3 saat bekletin. Sosu için margarini eritip ılıtın. Diğer mazemeleri içerisine katıp mikserle 1-2 dakika çırpın. Halleyli pastayı servis tabağına alın. Üzerine sos malzemesini döküp süsleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder