6 Nisan 2010 Salı

HAYATIN GÜZEL YÜZÜ





sakızlı lorlu kurabiyeler
betülün elleriyle açtığı, haşhaşlı gözlemeler ve kıymalı taşal börekleri incecik kıyılmış malzemeleriyle ,cevizli kimyonlu patates salatası ( enfestir)
kısır
zeytinyağlı sarma çeşitleri
krem karamelli brovni
sakızlı lorlu kurabiyeler
fındıklı tatlı,











Arkadaşlarım söz konusu olunca herbirinin kendine özgü ifadeleride olur benim bakış açımla.. Hepsi ÖMÜRLÜK can yoldaşlarımdır birer birer.
Tıpkı aile dostumuz, çok sevgili biricik Betül'cüğüm gibi...........
Bizleri melek gibi yüzü ile, daima gülümseyen, hayatı hep müspet yönde olumlayan gözleri ve sözleriyle, mükemmel ev sahibeliğiyle karşılayıp ağırlayan Betül'cüğümün konuğuydum geçen izin haftamda..
Mis gibi sakızlı lokumlar, çikolatalar eşliğinde kahvelerimizi, enfes terasında bahçesindeki gülleri seyrede seyrede ise çaylarımızı içmiştik.
Baba tarafı Kütahyalı olunca bizlere harika haşhaşlı yöresel gözlemelerini elleriyle açıp sıccacık yediriverdi marifetli Betülcüğüm.
Arkasından kısır, cevizli kimyonlu patates salatası, gül reçelleri ve diğerleri, zeytinyağlı lahana- pazı ve yaprak dolmaları, krem karamelli brovnisi, fındıklı tatlısı, benim sakızlı lorlu kurabiyeler ile çok hoş hazırladığı masası başında hep beraber mis gibi dostane bir gün geçirdik.
Sevgili kızı dünyalar güzeli Beril'ciğimin bize piyanosu ile verdiği konseri ise asla unutamayacağız,hala kulağımda napoliten şarkılar raksediyor...
evin şahanelerine gelince, beni büyüleyen yepyeni mavi gözlü !!!! yavru tavşanları, muhabbet kuşları, bülbül gibi konuşan papağanları Çiko ile gülümseye gülümseye saatler geçirdik... ben onlara bayılıyorum... onların içinde ,pamuk prenses gibi hissettim kendimi, sadece cücelerim yoktu :))) , böylesine güzel bir gündü kısacası....

BENİM CANIM ARKADAŞIM GERÇEKTEN HAYATIN GÜZEL YÜZÜ...
BELGİNCİĞİM VE BEN ; SANA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ BETÜLCÜĞÜM.
HAYAT SANA DAİMA GÜLÜMSESİN...
------------------------------------------------------------------------------------------------
-Şimdi resimlerle sizleri başbaşa bırakıyorum...SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder