8 Nisan 2010 Perşembe

HAYIRLI RAMAZANLAR


Ramazan hepinize hayirli olsun arkadaslar.

Ben bu yil yaz ayina kotu basladim biliyorsunuz .
Once kaza gecirdim ,ardindan da oglum ameliyat oldu.
Tam hersey bitti ohh dedim ,ustune kizim ve torunumda geldi
Sonra agabeyimin rahatsiz oldugunu ogrendim .
Bodrumdan istanbula dondum Yeliz'i ugurlamak icin ,sonra tekrar Bodruma

Kizim gitmeden bir gun once agabeyimi kaybettim.O yasanan aciyi tarif etmek imkansiz...
Cok cabuk gitti ,zaten son asama imis.Sadece daha buyuk acilar yasamadigi icin sukrediyoruz .

Hayat ne garip diye dusunuyorum...Insallah artik son olur ,nur icinde yatsin canim .
Guzel bir Ramazan olsun hepimize.Hepiyi seylerle karsilasalim insallah

Sodali milfoylu borek hazirladim bugun cok guzel oldu ve paylasmak istedim .


Malzemeler

8 tane milfoy
2 tane yufka
1 cay bardagi sivi yag
1 sise soda
2 yumurta
beyaz peynir
maydanoz
susam

Hazirlanisi

Yumurta,yag ve soda bir kabin icinde karistirilir.

Kucuk firin tepsisine 4 milfoy yerlestirilir.Milfoylerin uzerine bir yufka bolunerek konur ve
uzerine biraz sos dokulur.
Peynir maydanoz karisimi yufkaya serpilerek uzerine diger yufka konur.

Yufkanin uzerine diger 4 milfoy yerlestirilir kare kesilir ve sosun tamami dokulur

Susam serpilen borek bir saat dinlendirilir ve
200C firinda pisirilir.
Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder