6 Nisan 2010 Salı

HÜLYA İLE

Cumartesi günü benim için çok güzel ve özel bir gün oldu çünkü Hülya ile tanıştım :)uzun süredir tanışmak istiyor ama hep teyet geçiyorduk sonundaaaaa buluştuk....Tatil dönüşü Hülya Samsun'a uğradı birlikte bir sabah kahvesi içip sohbet ettik,inanılmaz tatlı ,sohbeti ballı ,yüreğinin güzelliği yüzüne yansımış biri benim hemşehrim :) iki tane çok sevimli ve güzel kızı var,eşide benim hemşehrim ...Zaten biraz daha araştırsak kesin akraba çıkacağız: :) Of'a dönecekleri için fazla beraber olamadık ama tekrar görüşmek için sözleştik.......İnanın ki bloglar sadece yemek tarifi paylaşmak için değil,burada kurulan dostluklar çok özel ve sanki daha önceden birbirinizi tanıyor gibi hissettiriyor,artık blogumu daha çok seviyorum...Burada yazılan her satır kişiliklerimizin birer aynası tanışınca bu daha iyi anlaşılıyor....Seni tanımak çok hoştu Hülya'cığım,en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere,seni ve kızlarını öpüyorum,eşine selamlar.....
Bunlar çok hoş bir zevkin örnekleri hediyelerim,çok tşk ederim canım benim.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder