8 Nisan 2010 Perşembe

ISLAK KEK RAFAELLA SOSLU




Yarin bayram butun arkadaslarimin bayramini kutluyorum.Bayrami evde dinlenerek geciriyorum tatile gitmek istemedim.Bugun sadece kek hazirladim bayrama ozgu baklava yapmadim vee cok begendik tarifi sizlerle paylasiyorum.Her zaman hazirladigim islak kekin uzerini rafaello ile kapladim .
MALZEMELER.
4 yumurta
1 su bardagi sut
1 su bardagi seker
2 kasik kakao
1 su bardagi sivi yag
2 su bardagi un,kabartmatozu
2 kare bitter,1 kucuk paket krema
RAFAELLO
1 Su bardagi kahve kremasi
yarim bardak pudra sekeri
3 bardak hindistan cevizi
kucuk paket krema
HAZIRLANISI
Yumurta,seker iyice cirpilir.Sut,kakao,sivi yag ilave edilir karistirilir,karisimdan 1 bardak ayrilir.Kalan karisima un,kabartma tozu ilave edilir cirpilir kelepceli kaliba konur 170c firinda pisirilir.Pisen kekin uzerine ayrilmis olan bir bardak karisim dokulur.Baska bir kabin icinde rafaello malzemeleri sira ile karistirilir ve kekin uzerine surulur.Ayri bir kabin icinde bir paket krema isitilir ,iki kare bitter ilave edilir iyice karistirilir sogutulur ,rafaellonun uzerine dokulur buzdolabinda sogutulur...afiyet olsunnnnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder