5 Nisan 2010 Pazartesi

ISLAK KEK YAPIMLI - MUFFINLER - ( nUnU mARka )



NUNU MARKA ! ISLAK KEK-MUFFINLER

* 1 iri yumurta
* 2 kahve fincanı şeker
* 1 sb süt
* 1 kahve finacı sıvıyağ ( ben yarı yarıya tereyağ ekledim.orjinai margarin)
* 1. pk kabartma tozu
* 1 çk vanilya
* 4 damla vanilya ve tereyağ esansı ( varsa)
* 2 yk kakao
* üzeri için dilediğiniz çikolta (benmari usulü)
* 2 sb 2 kez elenmiş un
* dilediğiniz sayıda muffın kalıpları
* isteğe bağlı fındık- ceviz- vişne- yaban mersini- çikolata- vs herşey....

* yumurta ve çırpılıp süt- yağ eklenir. içinden 4 yk alınır.(kek üstü için)
* un- kab tozu- vanilya ve esansları eklenip karıştırılır.
* muffın kalıplarına yarı yarıya konur.
* içine bir adet vişne eklenir ve üzerine istediğiniz malzeme konulup
* fırında yaklaşık 25 dakika içinde pişirilir.
*ılınan muffınlerin üzerine çay kaşığı ile ayrılan sıvı yedirilir.

Ben içini ,ceviz-fındık-yaban mersini ve çikolata ile zenginleştirdim.

SANIYORUM MUFFİNLERDE DAHA ÖNCE ISLAK KEK UYGULAMASI OLMADI, YADA BEN GÖRMEDİM.O YÜZDEN BU İPEK YUMUŞAKLIĞINDAKİ MUFFINLERE YİNE AKSİ İSPAT OLANA DEK NuNu MARKA DİYECEĞİM :)))

AFİYET OLSUN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder