6 Nisan 2010 Salı

İZMİR KOKULU BİR GÜN

Soframızdan genel bir görüntü,
Ananaslı, DUT PEKMEZLİ, kek,
Limon muhallebili ay kurabiye,
İzmirden hediye gelen SAKIZLI -KAKULELİ - HİNDİSTAN CEVİZLİ kahvelerim ,

Patates topları,
İzmirden hediye gelen İNCİR LOKUMLARI,

İZMİR ve Aydın yörelerine has incir lokumu,

Zeytinyağlı biber dolması,
PIRASALI - HİNDİSTAN CEVİZLİ !!! KİŞ .



Sevgili arkadaşım MİNE.K , iş için İzmir'de idi geçen hafta.Dönüşünde çok cici sürprizleri vardı bana. Kakuleli ve hindistan cevizli , Tabiiki de SAKIZLI KAHVELERİMİ bana kavuşturmuştu.
İstanbul'da son bir yıldır,benim bir sürü başvurularım ve teşebbüslerimle özellikle Kadıköy yakasında ve karşıda İzmir-Çeşme kahveleri hayata geçti. Tanıdığım esnaf kardeşlerimize yeni bir pazar ve iş imkanı yaratmak için tanıtımını yaptığım kahveler bir hayli tanınmaya başlandı. Halbuki firmaların bundan haberi bile yok !!!! :)))))) ÖENEMLİ OLAN ÜLKE KALKINMASI İDİ BANA GÖRE.. BİR ÇIKARIM ELBETTE OLAMAZ .....
Biz güzel bir gün geçirdik yine eski dostlarla.. Bol İZMİR KOKULU BİR GÜN yaşandı sofralarımızda. Sabah kahvaltısı için getirilen meşhuurrr
İZMİR BOYOZ'u ( bir tür yağlı çörek ) , kumru için hazırlanan özel sucuklar da sevgili MİNE'ciğimin zarifliği arasındaydı.. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyor hepinize savgiler sunuyorum..
**
TARİFLERİ VERECEĞİM HEMEN.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder