5 Nisan 2010 Pazartesi

KAHVALTI SONRASI - ISSIZ ADAM

Issız adam öncesi kahvaltı masamız..
kahvaltıya özel misafirlerimde dahil oldu :)) bunlardan biriside mööö kardeş...
Boludan gelen yumurtalar , tulum peynirli omlet oldu.
Frambuazlı ve vişneli muffinler...
yazdan kalan böğürtlenlerden, reçel yaptım...
pastımalı- tulum peynirli tava böreği
Sevgili arkadaşlarım = NESRİN- FERDA- ve SEMRA ile ,güzel bir kasım sonunda, kahvaltı için bende buluşup, akabinde ISSIZ ADAM'a gitmek için PALLADIUM'a sinemaya gittik. Kahvaltımız kızların istediğne göre mutfakta hazırlandı, kızlar simit , poğaça ve taze yumurta , meyve ve benim çok çok sevdiğim mis kokulu Early Grey çaylarımdan getirmişlerdi , biraz bol yumurtalı :) , bol kahkahalı, ama sohbeti kıvamında, çok cici günlerden biri daha yaşanmıştı, hayat sayfamda....

ISSIZ ADAM beni çok hüzünlendirdi. Böylesine vurguları tam yerinde olan bu filme, ÇAĞAN IRMAK farkı demek daha doğru olacaktır bana göre...... VE : Görmeyen arkadaşlarım mutlak ve mutlak gitmeli. Çocuksuz ve 16 yaş üstü.
70 ' li yılların şarkılarını bende biriktirmiş biri olarak çok değer verdiğim HÜMEYRA ve RAHMETLİ AYLA DİKMEN Şarkıları olağan üstüydü... Zaten bende çoğu mevcut olduğu için çok kıymetlidir. Hala ilk günkü lezzetlerinde dinlerim. Hemde tam 32 yıldır !!!!!!!!!!
Kahvaltı tariflerini elbette vereceğim. Şu günlerde geçerli nedenlerimden dolayı sık uğrayamıyacağım sayfalarınıza..
İlk fırsatta telafi edecağim ümit ederim.....
Hepinizie sevgiler... Güzellikler dilerim.
SAĞLIĞINIZA- HUZURUNUZA DAHA ÇOK KATKIDA BULUNMANIZ DİLEĞİYLE, ESENLİKLER DİLİYORUM... HOŞÇAKALINIZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder