5 Nisan 2010 Pazartesi

KARADUT REÇELİ

TARİFİMİ YAMAN ETKİNLİKLERİ- KIRMIZI MEYVELER'e Yolluyor Başarılar diliyorum
sevgili YEMEK KOKUSU TUBA'ya.









tarifi burada

Geçen sene tarifi vermiş ama tek tek aşamalarını verememiştim.
Okadar mail ve istek geldiki şimdi tekrar sizler için yayınlıyorum..
Çok bilinmiyor kara dut reçeli ne yazıkki ,sadece ege bölgesinde ve egeliler çok iyi biliyordur mutlaka.
Bende yaklaşık 13 yıl kadar önce ilk Çeşme- Alaçatıda bir kahvaltı evinde tatmış hayran olmuştum.
Bende size aynı orada yediğim gibi öneride bulunmak istiyorum.
Taze ayvalık loru ( tatlı lor - tuzlu kesinlikle değil ! ) üzerine mutlaka bu güzel reçeli deneyiniz.
Aynını frambuazlada deneyin, göreceksiniz ki ;
aynı cheescake tadını bulacak ve çok seveceksiniz.


LOR ALMAK İSTERSENİZ :
İstanbulda Kadıköy Göztepe sabit pazarında yufkacıda her gün tazesini bulbilirsiniz.
Kadıköy-erenköy pazarında tümmm peynircilerde de var. Ama Sabah çook erken saatlerinde gidiniz almaya !!!
Kadıköy Balık çarşısında da bulabilirsiniz taze ayvalık lorunu..

VEYA EVDEN DE YAPARSINIZ. TARİFİ VERECEĞİM YAKINDA.

afiyetler olsun.. sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder