6 Nisan 2010 Salı

Kirsch-Krümelkuchen / Vişneli Kırıntılı Kek

2010 Yılının sizlere sağlık,mutluluk,huzur,bereket,süprizler ve bol kazanç getirmesini diliyorum..Herşey gönlünüze göre olsun arkadaşlar..Yeni Yıl da görüşmek dileğiyle..

Sevgili arkadaşlar,sizleri teker teker dolaşıp Yılbaşı kutlaması yapacak zamanım pek görünmüyor..Alelacele nereye ne yazdığımın farkında bile değilim..Bu yüzden beni affedin..İş yerinden olmuyor,eve gidince de işler bekliyor..Ben vakit bulup yaptığım kek ve pastaların tariflerini bile nice sonra yazıyorum..Bu yüzden sizlerden özür diliyorum..
Vişneli Kırıntılı Pasta
Malzemeler
3 yumurta
minicik tuz
1 su bardağı şeker
90 gr tereyağ
1 paket vanilya şekeri
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1,5 su bardağı un (kıvamı sulu olursa un ilave edilecek)

Hepsi çırpılıp yağlanmış kalıba dökülür.
Vişneli Kırıntılı Pasta
Üzerine 1 su bardağı kurulanmış vişne konulur.
Vişneli Kırıntılı Pasta
Tepesi için
60 gr soğuk tereyağ
3 yemek kaşığı şeker
1/2 su bardağı un

Hepsi çırpılıp vişnelerin üzerine dökülür.

Isınmış fırında yaklaşık 45 dk pişirilir.
Vişneli Kırıntılı Pasta
Afiyetler olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder