5 Nisan 2010 Pazartesi

LİMONİ HAVA



Limonlu Haşhaşlı Pekmezli Kek ( nUnU) ( tarif gelecek)
sütlaç
portakallı kurabiye
zeytinyağlı- kepekli poğaça
yaprak sarma !!!!!!
kırmızı biberli-peynirli-roka salatası
bahçe hurmaları


Programım yoğundu bugün, sabah çok erkenden spora gittim ,okadar uzun kalmışımki, diğer işlere zor yetiştim.
Alışveriş yapılacak, halledilecekler sıralanacak, en sonda arkadaşıma çay davetine gidecektim. Gün boyu bir aşağı, bir yukarı,indim çıktım, dolandım durdum.
Alışveriş merkezleri ise harika görünüyor gözüme bu aralar, malum cıvıl cıvıl bir yeni yıl ayındayız,ne de çok severim şu yeni yıl ışıltısını bir bilseniz.
Gözlerim kamaşa kamaşa dışarıya çıktım ve diğer yapılacaklar sıraya girdiler birer birer ; bittiğinde ise öğlenden sonra oluvermişti bile bir çırpıda.
Hava buz kesmeye yüz tutmuş İstanbul'da belli ki.. Yarın sanırım kar atıştıracak gibi !!!
Hemen eve gelip, cuma gününden yaptığım Limonlu haşhaşlı pekmezli kekimi alıp, yola koyuldum. Çiçekçimede uğradım, birde ne göreyim kocaman papatyalar var. Hemde bu mevsimde , birde saksıda !!! Ah bende Belgin'im de papatya delisiyiz ( biliyorum sizlerde :) Papatyalarıda yanı başıma oturtup doğru evlerinin yolunu tuttum.
O kadar yoğunuz ki bu aylar !!! Fuar hazırlıkları var, iş gezileri var, yetişecek bir sürü ayrıntılar vs vs vs ..... O yüzden bugünkü arkadaş molası bana gayet iyi geldi demeliyim.

'' Yıllık Bakımdayım '' deyince : Sevgili Biricik Arkadaşım bana zeytinyağlı kepekli poğaçalar, zeytinyağlı sarmalar !! , rokalı salatalar, portakallı kurabiyeler ve sütlaç yapmış. Hurmalar ise bahçeden.
Bense sadece salata ve 1 adet poğaça dan alabildim !!! Aaa sarmadanda 2 tane tabii.
Sanki '' yapma NuNu Sarma hiç 2 adet yenirmi'' dediğinizi duyar gibiyim..
Ahh bilmezmiyim elbette yenmez ama, gel görki '' Aynadaki Kadın'' pek üzülür her şeyi yersem :((( Ne demiştiM ? :

'' Ben Aynadaki Kadını, Tabağımdakilerden , Daha Çok SeviyoruM !!!!!! '' :)
Bu aralar böyle arkadaşlar.

Amman sizde dikkati elden bırakmayın lütfen. Bu limoni havada, böylesine aromatik bir hava geldi geçti işte :)

Canım arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Beni arındırdığı için, keyiflendirdiği için, ağırladığı ve dinlendirdiği için en çokda elbetteki VARLIĞI İÇİN.
Sizlerede çok teşekkür ederim yine vaktinizi ayırıp , beni izlediğiniz ve yorum yazdığınız için.
Kendinize dikkat edin, hepinize sıcak yuvalar, esenlikler, güzel bir hafta sonu diliyorum...
**
Limonlu haşhaşlı kekin tarifini de vereceğim. AMA BANA şimdilik müsade lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder