6 Nisan 2010 Salı

Limonlu Kek

Malzemeler

- 3 yumurta
- 2 su bardağı toz şeker
- Yarım su bardağı süt
- Yarım su bardağı sıvı yağ
- 1 paket vanilin
- 1 paket kabartma tozu
- 2 su bardağı un
- 3 yemek kaşığ limon suyu
- 1 tane limon kabuğu rendesi(ince rendelenmiş)

Hazırlanışı:
1- Yumurta ve toz şekeri 5 dakika çırpın.
2- İçine önce sıvı malzemeleri ekleyin.
3- Daha sonra elenmiş unu ,kabartma tozunu ve vanilinin ekleyip karıştırın.Yağlanmış ve unlanmış 24 cm'lik ortası delik kalıba kek hamurunu dökün.
4- Önceden ısıtılmış 175 derecelik fırında 30 dakika pişirin.(kürdan testi yapmayı unutmayın) İlk 20 dakika fırın kapağını hiç açmayın.

Afiyet Olsun.

Pelin'ce: Blog Ödülleri ve şimdiye kadar organizasyonu olan markaların, davet maillerini ben de bir çok blog arkadaşım gibi alıyorum.Ama markaların kendi tanıtımlarını bloglar üzerinden yapması benim hoşuma gitmediği için bu tip organizasyonlara katılmıyorum.Bu da benim tamamen kişisel tercihim.Blog ödüllerine neden katılmıyorum diye soran maillere cevaben bu satırları yazdım.Beni düşünen tüm dostlara tek tek çok teşekkür ediyorum.Yorum yazan dostların parmaklarına sağlık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder