6 Nisan 2010 Salı

MERHABA

Tüm dostlarıma tekrar merhaba..Üzücü ve yoğun bir süreçten geçtim,bu süreçte beni yorumları ile yalnız bırakmayan tüm dostlarıma teşekkür ediyorum,yüreğinize sağlık... Hepinize tek tek uğrayamıyorum affedin lütfen...Şimdilik arşivde bekleyen bir kaç sofrayı sizlerle paylaşmak istiyorum,görüşmek üzere sevgiyle kalın.....

HAVVA'NIN SOFRASI


Kırmızı biber salatası,peynirli börek,acı bademli pasta,truff,lahana sarması,tavuklu pilav dan oluşan nefis menüsü ve cimcimelerin istila ettiği bir sofra (hep büyükler oturmaz ya :)

FİLİZ'İN SOFRASI

Kıvratma,ıspanaklı börek,keşkek,kurabiye ve revani,lezzetlerini tarife gerek yok resimler anlatıyor zaten :)....
AYSUN'UN SOFRASI
Tavuklu pilav,muhlama,ıspanaklı pasta,mısır ekmeği,kek....(muhlama ve mısır ekmeğini yemek lazım anlatılmıyor :)


Yapanların elleri dert görmesin,yiyenlere de afiyet şeker olsun......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder