5 Nisan 2010 Pazartesi

MİNİK KÖSTEBEKLER

Aaaa hep sofra hep sofra dediğinizi duyar gibi oluyorum :)bugün tarif vermeye geldim....Köstebekleri bir çok arkadaşım yayınladı ama olsun birde benden deneyin:) arkadaşım Şafak yapmıştı,tarifini almıştım şimdi yapmak nasip oldu... Pastam P.D.Ç.S.E.44.e evsahipliği yapan narin'e gitsin,kolay gelsin arkadaşım...Gelelim tarife.... MALZEME:
4 adet yumurta
1,5 su.bar.şeker
1 su.bar.su
1 su.bar. sıvıyağ
2,5 su.bar.un
1 paket kakao (25 gr.)
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

KREMASI İÇİN:
1 paket cereme ole(ben muzlu kullandım)
1 paket toz şanty
2,5 su.bar.süt

YAPILIŞI:
Yumurta ve şeker çırpılır,diğer malzemeler eklenir,hamur elde edilir.Hamur kağıt serilmiş fırın tepsisine dökülür,önceden ısıtılmış fırında pişirilir...
2,5 su.bar sütle cereme ole çırpılır,katılaşınca toz şanty eklenir ve çırpmaya devam edilir kıvam iyice koyulaşınca çırpma işlemi sona erdirilir...
Pişip soğuyan kekten çay.bar ile yuvarlaklar kesilir,üzerine birer kaşık krema koyulur...Kekin kenarları robottan geçirilip iyice ufalanması sağlanır,elle kremaların üzeri kaplanıp,ortası bombe olacak şekilde şekillendirilir...İstenirse üzerine pasta simi dökülür......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder