7 Nisan 2010 Çarşamba

POGACA









http://couzinadielnadia.canalblog.com/archives/2007/02/17/4036242.html

Bugun hazirladigim burma boregin hamurundan bir parca ayirdim ve da yapim asamalarini cok begendigim tarifi hazirladim.Sanirim benim ust uste katlamasinda hata var tarifi kizima ceviri yaptirip ayni malzemelerle tekrar hazirlamak istiyorum.Benim hazirladigim hamur ve borek cok guzel oldu ayni hamur ilede hazirlanabilir adinida bilmiyorum pogaca diyelim simdilik,afiyet olsunnnn
Kizim verdigim linkte'ki tarifi cevirdi hazirlamak isteyen iki sekilde hazirlayabilir
MALZEMELER...
250 gr ilik sut
1 yumurta
2 haslanmis ezilmis patates,tuz
yarim kup maya
1 tatli kasigi seker
1 cay bardagi siviyag
500 gr un yogurulur 45 dakika bekletilir.
IC malzeme kiymali,mantarli yada tavuklu hazirlanabilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder