7 Nisan 2010 Çarşamba

SEVİLCE İLE KAHVALTI ÖĞLEDEN SONRA ARKADAŞLARIM BENDEYDİ:) İKRAMLARIM


























SEVİLİMİN PASTASI GÜLLÜ DİLBER KOYDUM ADINI BEN:))






































MERHABALAR Bugün sevgili sevil bendeydi güzel arkadaşım bana kahvaltıya geldi öğleden sonra iş arkadaşlarım geldi bugün çok güzel bir gün geçirdim dostlarla birarada olmak çok güzel hepsini çok seviyorum bu mamaları ikiye ayırabiliriz önce sevilciğimle güzel bir kahvaltı yaptık öğleden sonrada arkadaşlarımla bu masada akşama kadar doya doyaa muhabbet ettik en komik olanıda sevilin elinde bir makina bende makina bir o çekiyor resim bir ben:))buarada sevil bana harika bir pasta yapıp getirmiş sevilim pastan çok güzeldi ellerine sağlık arkadaşım bende bakın onlara neler hazırladım bayram tariflerini bitirmeden gün tariflerim araya girdi:)) tabi bunlarında tarifleri sırayla verilecektir herkese kocaman sevgiler.....













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder