5 Nisan 2010 Pazartesi

Sırma uzmanlığında “Fındık Yağı”

Sevgili Şükran arkadaşım beni YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜNE layık görmüş..Kendisine çok teşekkürlerimi
sunup,bende bu ödülü tüm arkadaşlara gönderiyorum..!


İki hafta önce Sırmadan bana Fındık Yağı gelmişti..Şaşkın ve dalgın olduğumdan sizlerle paylaşmayı unutmuşum..Dün Fındık yağını deneyince, aklıma geldi paylaşmadığım ve hemen bugün sizlerle paylaşmak istedim..Hem kızartmalara hem zeytinyağlı yemekler için birebir diyebilirim..Denemediyseniz şiddetle tavsiye ederim..Sırma Fındık yağı ile keyifli lezzetler diliyorum sizlere..
mail1

Henüz denemediğim,en kısa zamanda denemeyi düşündüğüm Sırmadan gelen tarifide sizlerle aşağıda paylaşıyorum..

KARNIBAHAR VE PIRASA PÜRELİ TAVUK

4 Kişilik
4 adet tavuk göğsü
60 ml Sırma Fındık Yağı
2 diş sarımsak
100 gr domates püresi
1 adet küçük karnabahar
4-5 adet pırasa
150 ml süt
Kekik
Biberiye
Taze çekilmiş karabiber
Tuz

Tavukları fırın kabına dizin. Sarımsakları soyup dilimleyin. Domates püresi ile karıştırın. Biberiye ve 30 ml Sırma Fındık Yağı’nı ekleyerek tavukların üstünü kaplayacak şekilde yayın. Önceden 200 derecede ısıttığınız fırınınızda 30 dakika kadar çevirerek pişirin.
Karnabaharı haşlayın. Pırasaları ince doğrayın. Genişçe bir tavaya kalan yağı koyun. Isınınca pırasaları ekleyip iyice yumuşayana kadar çevirin. Karnabaharları ilave edin. Tuzlayın, biberleyin. Kekik serpin. Robotunuza alıp süt ekleyerek çekin.
Tavuklarla beraber servis yapın..

AFİYETLER OLSUN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder