6 Nisan 2010 Salı

AKÇAABAT KÖFTE


Burası Trabzon'un Faroz semtinde,adını semtinden alan bir lokanta...Hani ya bu günlerde çok moda bir oyun varya kolbastı ,Faroz'da şekillenmiş bu oyun...Neyse biz lokantaya gelelim,yolunuz Trabzon'a düşerse sahildeki bu lezzeti kaçırmayın derim(reklam için para almadım biline :)sahilde,denize nazır oturabileceğiniz,hem kapalı hem açık alanı olan,temiz,servisi hızlı,ve nefis Akçaabat köftesi yapan bir mekan ( başka seçeneklerde var)....Benden söylemesi gerisi size kalmış,yedim ve çok beğendim,sizler için görüntüledim :)
Sıcacık ve nefis köfteler.....

İncecik kıyılmış marullu salata.....
Az acılı turşu mmmm tam bana göre :)...
Mısır ekmeği ve esmer ekmek....
Resimlemeyi bekleyemediğim ucundan yediğim ezme :)...

Şık sunumlu limon.... az daha unutuyordum üzerine birer tane de çay :).......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder