8 Nisan 2010 Perşembe

Boncuguma Nazar Degdi ....

Ben geldim gene (Yeliz) Bu blog bu ara tarafimdan pek bir ele gecirilir oldu..

Canim annem'e anneler gununde boyle bir supriz yapmayi planliyordum zaten.
Bir muddet bloguna giremiycek.

Dun,Bodrum'a giderken cok kotu bir kaza gecirdi annem.

Kamyon soforu kirmizi isikta durmadigi icin olmus bu kaza.
Icime dogmustu , surekli ariyordum ve itiraf etmek zorunda kaldilar.
Cok sukur iyi , farkeder etmez frene basmis , 12metre fren izi varmis yolda

Airbag'ler patlamis ... O'da kardesi'de cok iyi ; cok sukur.
Annem arabadan cikinca korkudan ve kazanin sokuyla bayilmis ve tansiyonu cok yukselmis.
Ambulans gelmis ve hemen boyunluk takarak , gayet profesyenel bir sekilde ambulansa koyup ilk mudaheleyi yapmislar , kani alinmis , tansiyonu dusurulmus ve basini vurdugu icin film cekilmis.
Devlet hastanesine goturmusler.Tum doktorlar , hemsireler ve ambulans ekibi okadar cana yakin , ilgili ve profesyonelmis ki , Allah hepsinden razi olsun.Annem soylediginden beri dua ediyorum hepsine ...

Ne mutlu ki annem cok iyi , dayimda.
Allah onu bize bagisladi.
Kendimi cok kotu hissediyorum ama bir yandan da cok sukur diyorum , cok daha kotu seyler olabilirdi.

Annemin nasil bir anne oldugunu anlatmama gerek yok heralde.
Uc cocugu tarafindan da cok sevilen hatta resmen onlarin basinin ustunde tasidigi , melek kalpli , hayatini esine ve cocuklarina adamis , anac , yardimsever ve ornek alinacak bir anne.
Kendi annesi icinde dort dortluk evlat olmus bir insan.

Biliyorum onun ici buruktur bugun , annesini ozlemis ve aglamistir.

Canim annem

Seni COK seviyoruz .

Iyi ki varsin .

Anneler gunun kutlu olsun
Seninde , cok sevdigim tum blogcu arkadaslarininda.

Yeliz - Name - Hasan ve tabiki torunun Ilyas

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder