8 Nisan 2010 Perşembe

KAPLUMBAĞA MAKARNA SALATASI

Kaplumbağa Makarna Salatası
Makarna salatasını hemen hemen tüm çocuklar seviyor. Ancak doğumgünü veya çocuk partilerinde servis tabağında sunulan makarna salatası, diğer renkli yiyecekler yanında pek rağbet görmez herhalde. Bende içeriği aynı ama sunumu farklı olarak kaplumbağa şeklinde makarna salatası hazırladım. Makarna salatası tarifini daha onceden BURADA yayınlamıştım. Bu kezde hemen hemen aynı malzemeleri kullandım. Derince ve yuvarlak bir kaseye koyup, renkli kıvırcık yaprakları döşediğim servis tabağına ters çevirdiğim salatayı halka halka salatalık dilimleri ile kapladım. Yumurtadan kafa ve yine salatalıklarıda bıçak yardımı ile ayak yaptım. Ayaklar fotoğraflarda yeşil yapraklar üzerinde pek görünmüyor ama yakından güzel duruyorlardı.
Kaplumbağa şekli patates salatasına veya aklınıza gelebilecek başka salatalara da uygulanabilir.
Afiyet olsun.
Kaplumbağa Makarna Salatası-2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder