8 Nisan 2010 Perşembe

VISNELI PUDING TATLI











Malzemeler
Savoyer biskuvi
Iki paket vanilyali puding
Bir kase visne
Sut,visne suyu
Hazirlanisi
Biskuviler kaliba dizilir.
Bir kabin icine puding ve sut konur kaynayana kadar pisirilir.
Ben pudingin uzerinde yazan sut miktarindan daha az kullandim koyu olmasini istedim
Pisen puding biskuvilerin uzerine dokulur.
Ayri bir kabin icine diger puding ve visne suyu ilave edilir kaynatilir visneler eklenir
Sogumus olan sade pudingin uzerine dokulur buzdolabinda sogutulur.
Bu tatli her meyve ile hazirlanabilir.Ben kalibim buyuk oldugu icin 4 tane puding kullandim
Bu karli, soguk ,buz gibi istanbuldan buz gibi bir tatli ikram ediyorum arkadaslarima
Afiyet olsuuuunnn










Visneli Pudingli Tatli on FoodistaVisneli Pudingli Tatli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder