8 Nisan 2010 Perşembe

INCIRLI SAKIZLI MUHALLEBI




Uzun zaman tarif ekleyemedim,Amerika,Bodrum,Istanbul nihayet evdeyim
Cok guzel gunler gecirdim yavrumun yavrusunu gormek kucaklamak muhtesem bir duygu,bebegimi cooooook ozluyorum.Arkadaslarimi ihmal ettim ama telafi ederim ziyaretlere basladim sayfalar nefis tariflerle dolmus ,bende hafif bir tatli hazirladim bu arada www.hendekmedya.com/ bana tariflerimi sunmam icin kose ayirdi cok tesekkur ediyorum annem hendekli oldugu icin Hendek ve cennet gibi koylerini cok iyi bilirim,cok severim .
HAZIRLANISI.
2 kilo incir soyulur borcama dizilir.
2 tane sakizli muhallebi uzerindeki miktardan daha az sut ile pisirilir,koyu bir muhallebi hazirlanir,ve mikserle cirpilir,sogutulur,incirlerin uzerine dokulur buzdolabinda sogutulur .Uzeri suslenir ,afiyet olsunnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder