6 Nisan 2010 Salı

OFF OFF KEKİ







KURU MEYVELİ BALLI ÇİKOLATALI KEK (OF OFF KEKİ )

3 yumurta
1 sb lıgt süt
1/2 sb z.yağ
1/2 sb kadar esmer şeker (bal- pekmez ve meyvelerde olunca az koymak gerekti )
3 yk kadar kakao
2.5 - sb kadar tam buğday unu ( biraz daha kıvama göre eklenebiliyor )
doğranmış ; gün kurusu- kuru erik- incir kurusu - çekirdeksiz sarı ve siyah üzüm - ceviz
1 tatlı kaşığı bal ve 1 yk . kaşığı dut pekmezi
damla çikolata - tarçın - toz karanfil - çok az zencefil .


Hazırlanışı
sırasıyla kek hazırlanıp, yağlanmış kalıba dökülür ve 170* pişirilir.

Neden OF OFF KEKi ?

Artık bildiğiniz üzere benim 2 nolu kara dutum (oğlumcuğum ) geçirdiği kaza nedeniyle, ameliyat gününe kadar biraz daha kuvvetli, besiye -bakıma alındı.
Keke olan düşkünlüğü ile bilinir, bende evdeki organik ev usulü kurutulup bizlere gönderilen meyvelerden bir kek hazırladım.
Çok sevgili İş müşterilerimiz geçmiş olsun temennileriyle beraber kara dutuma Giresun'dan doğal bal yollamışlar, sağolsunlar bolda fındık...
Bende şeker yerine bal- pekmez kullanıyorum bu sebeple.

Bana içinde neler olduğunu sorunca bende tek tek sıraladım kendisine...
İçeriğini O kadar zengin bulup beğendi ki, ben sayarken ,bunun üzerine '' Off Offf Offf neler de varmış böyle'' dedi !!!
Bende adını Ooff Offf keki koymaya karar verdim :)))) Pek sevdi !


Bu günlerde ağrıları azalmaya başladı, daha rahat uyuyor, ama yürüme engeli daha ameliyatına kadar devam edecek ne yazık ki...

Telefonlarınız, mesajlarınız mailleriniz, ziyaretleriniz,sayfama bıraktığınız özen dolu- sevgi dolu- içten ve alakalı yorumlarınıza gönül dolusu teşekkürler ederiz.
AİLEM , ŞAHSIM VE EVLADIM ADINA.
VAROLUN ARKADAŞLAR........
AFİYET VE SEVGİYLE.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder