5 Nisan 2010 Pazartesi

PATATES SALATASI

ARKADAŞLAR, BİR YANLIŞLIK SONUCU GELEN 16 YORUMU ,HİÇ OKUYAMADAN SİLMİŞ BULUNMAKTAYIM :((
SEVGİLİ BLOG ARKADAŞLARIMDAN ÖZÜR DİLERİM.
AYRICA :
BLOGLARIMIZA BIRAKILAN GEREKSİZ VE LÜZUMSUZ ÇOK ÇİRKİN !! YORUMLAR NEDENİYLE HERKESİ DİKKATLİ OLMAYA DAVET EDİYORUM. İNSANLARIN ADLARI VE ŞAHSİYETLERİ ÜZERİNE BU DERECE SEVİYESİZCE YAPILAN YORUMLARI, TEHDİTLERİ !!!! ESEFLE KINIYORUM.
BURADA SADECE YEMEK YORUMLARI GEÇERLİDİR.PAYLAŞIMLAR SEVGİ VE SAYGI ÇERÇEVESİNDE GERÇEKLEŞMEKTEDİR.
BULUNDUĞUNUZ BLOGDAN MEMNUN DEĞİLSENİZ, TIKLAMAZSINIZ VE TERCİH HAKKINIZI KULLANMIŞ OLURSUNUZ !! KİŞİSEL SORUNLAR YORUM PENCERELERİMİZDEN YAYINLANAMAZ !!!
BİZLER DE BUNA SEYİRCİ KALAMAYIZ. SAĞDUYULU DAVRANIŞLARI BEKLİYORUZ..
BİLGİNİZE .....





KİMYONLU PATATES SALATASI

Haşlanmış patates (dilediğiniz kadar )
renkli california biberleri
çarliston biber
taze soğan
maydanoz -dereotu- taze nane
domates- salatalık
zeytinyağ- limon- tuz- minik dövülmüş bir diş sarımsak,
kırmızı biber- bol kimyon ile sosu hazırlanır ve üzerine gezdirilip karıştırılır.


Salata tercihlerimizin en klasiklerinden olan patates ,küçük büyük hepimizin kurtarıcısıdır.
Ben amerikan biberlerini oldum bittim çok severim, sıkda kullanırım. Bu aralar artık misafirlerimiz yavaş yavaş ağırlanıyor, her ne kadar onlara masalar kuramasamda, sevdikleri seçeneklerden de mahrum bırakmıyorum..
SEVENLERE AFİYET OLSUN. İYİ HAFTALAR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder