6 Nisan 2010 Salı

PROFİTEROL ÇAMI !!! (nUnU)

Sevgili Özlem'e bu zarif etkinliğinde başarılar diliyor, tarifimi yolluyorum.


çikolata ile kaplanmış yer fıstıkları !


PROFİTEROL ÇAMI (nUnU)

tARİFİ BURADA (daha önceden vermiştim )

Yapılışı : Piştikten sonra hazırlanıp, arası doldurulan toplar,
Servis tabağının en altına, en büyükten, en küçüğe göre ,yukarıya doğru piramit şeklinde dizilir.
En üste minicik top yerleştirilmelidir.
NOT : profiterol toplarını 3 boyda hazırlamalısınız bu tarif için !!!

ÇİKOLATALI GANAJ ( sosu) :
250 - gr sütlü veya bitter kuvertür - 1 pk krema
Kremayı kaynatmadan, kaynama noktasına getirip, ocaktan alın. İçine parça parça çikolataları atıp ,erimesini sağlayın ve karıştırın. En az 4-5 saat bekletin !!!!!!


Yılbaşı hazırlıklarını programlayan arkadaşlar için bir alternatif daha sizlere benden.
Yeni yıla ağız tadıyla girelim, ama birazda görsellik isterim derseniz hadi buyrun tatlımıza.
Çikolatayla hazırlayacağınız gibi, beyaz kuvertürlede yapabilirsiniz. Bu tarifide vereceğim. Krem şantide kullanabilirsiniz !! Aralarına kaliteli, renkli, boyası akmayan şekerlemeler, benim gibi kiraz ve incir şekerlemeleride kullanabilirsiniz. Geçen hafta Adana-Osmaniye'den gelen müşterimiz bana yer fıstığı ve çikolata ile kaplanmış çeşitlerinden getirmişti sağolsun. Süslemelerde onları kullandım !!!

Ayrıca mübarek muharrem ayına girmiş bulunmaktayız. Aşureler sevgili Gülseren arkadaşımın geldiği gün, sağolsun Valide Sultan tarafından kaynatılmıştı.
Tarifi daha önce vermiş olduğumdan tekrar yazmıyorum.
HEPİMİZE MÜBAREK OLSUN..

İYİ HAFTALAR,ESENLİKLER DİLERİM.

Aman bir hapşu .. bir hapşu bende ... birazda ateş ! :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder