5 Nisan 2010 Pazartesi

2008' DEN SOFRALAR - 2


Masamız,

NUNU MARKA,portakal soslu çikolatalı YILBAŞI KEKİ (tarif verilecek)

YILBAŞI AĞACIMI NASIL BULDUNUZ :) ??
Patates salatasını çam ağacı yaptım kalıpla.nar ile süsleyip, dereotu ile çam iğneleri formu verdim. (tarifi verilecek)
:(
yılbaşı kurabiyeleri :(

portakal dilimi üzerinde,kereviz salatası
pazılı talaş böreği (yufkadan)

Yine 30 yıllık eski okul arkadaşlarımdan sevgili Gülbin, Selma ve Sevgili Banu ile geçen bir cumartesi gününden geriye kalanlar..
Çok cici bir gündü, tek problem kurabiyelerin üzerini hazırlarken,ne yazıkki pudra şekerimin kalmayışı oldu.Ev tipi pudra şekeri ise çok kalın olunca sonuç böylesine felaket,renklerde mat oluyor. Ama tadı ve kokusu ile o günün en sevilenlerinden olmayı başarmışlardı yinede.
Giderken tek tek dağıttım kendilerine. (kurabiye hamuru tarifimi vermiştim )

BENDE HER BİRİNE TEKRAR TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYOR,KEYİF DOLU NİCE YILLARDA BERABER OLMAK ÜZERE,SEVGİLERİMİ SUNUYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder