7 Nisan 2010 Çarşamba

AH YURDUM İNSANI YİNE 3 __:)))))))

SEVGİLİ ARKADAŞIM ELMO MAİL OLARAK YOLLAMIŞ :)))

> Ablam evlenmeden önce saatlerce odamıza kapanır, sigara ve kahve> ikilisi eşliğinde sırlarımızı dökerdik. Böyle anlardan birinde, kısık> sesle "Müzik açalım mı? Babam yan odada, bizi dinliyor olabilir."> dedim. Yan odadan gelen ve hala hatırladığımızda bizi kahkahalara> boğan ses: "Ne dinleyecem sizi beee!">



> > YZ, Erkek , 26 , İstanbul> >

Yanlış telefon> > İşe giderken cep telefonumu evde unutmuşum, ama televizyon kumandasını> almayı ihmal etmemişim.> >





> Kadın , 21 , Bursa>

> Çocuklar kimden?> > Annemle babam tartışıyor. Tartışma esnasında annemin kafası o kadar> çok karışıyor ki, kendisini aldatmakla suçladığı babama "O çocuklar> benden mi??" diyor! Zaten tartışma o anda bitiyor, gülmekten tabii.>



> > 25 , İzmir> > Nur topu>

> İşyerinde küpe takan erkek arkadaşımıza babasından yorum: "Bir> zamanlar nur topu gibi oğlum vardı; nuru gitti, topu kaldı!">





> Erkek , 25 , Trabzon>

> Düz mantık> > Eğer bir sokakta yürüyorsanız ve camında ''Bu ev kiralıktır'' yazılı> bir evin yanından geçip birkaç adım sonra önüne geldiğiniz bir başka> evin camında ''Bu da'' yazısını görürseniz bilin ki Trabzon'dasınız.> >



Kadın , 24 , Antalya>

> Toplamda> > Geçen gece nöbetteyken acile 3 yaşında, para yutmuş bir hasta geliyor.> Babasına ne kadar yuttuğunu soruyoruz; "1 YTL" diyor. Yapılan> tetkikler sonucunda bir adet 50 Kuruş ve iki adet 25 Kuruş tespit> ediyoruz. Baba bir şekilde haklı olduğu için sadece aramızda gülüşerek> konuyu kapatıyoruz.> >



> Erkek , 35 , Eskişehir>



> Helallik> > Tatile giden, hayat dolu yaşlı teyzemiz güya helalleşiyor. "Hadi> çocuğum, hakkınızı helal edin, hayat bu; siz ölürsünüz ben göremem,> veya siz kör olursunuz beni göremezsiniz...">



Erkek , 28 , ABD>

> Köpük köpük> > 8 yaşımdaki yeğenim "Dayı nasıl oluyor da renkli sabundan beyaz köpük> çıkıyor?" diye sordu. "Dur bir düşüneyim." dedim, hala düşünüyorum...> >

Erkek , 20 , İstanbul>



> Araba sevdası> > Annem arabasını torpidosu için dantel örecek kadar çok seviyor.> Geçenlerde arabayı çarpmış ve farı kırılmış. Babamın anlattığına göre> trafik polisinin önünde "Yavrumun gözü çıktııııı!" diye ağladığı için> polisler heyecanlanıp ambulans çağırmışlar.> >



Erkek , 40 , İstanbul> >

Hevesli> > Kardeşime araba kullanmayı öğretiyorum. Çok hevesli... Bana; "Abi çok> kolay yaa, aynı bilgisayar oyunu gibi!" diyor. Cevabım; "Hııı... Ama> tek canın var..."> >



Erkek , 36 , İstanbul> > Potansiyel müşteri>



> Kırmızı ışıkta durduğum anda yanımdan iki motosikletli ışık hızında ve> tek tekerlek üzerinde geçti. Ben ağzım açık olayı izlerken yanıma> yanaşan 112 ambulansından doktor camı açtı ve bana: ''Gördün mü bizim> müşterileri... Hey maşallah!'' dedi.> >





> Kadın , 26 , Sinop> > Un merakı>

> Komşumuzun kızı ilk fırıncıya kaçtı. Geri geldi, 5 ay sonra un> fabrikasının sahibine kaçtı. Bunlara annesinin yorumu; "Ben bu gızı> una doyaramadım!"> >





> Kadın , 39 , Adana>

> Sütün faydaları> > Sabah erken okula gidecek oğlumu uyandırmadan önce, kalkar kalkmaz> içsin diye hazırladığım sütün bardak ebadını o kadar abartmışım ki,> henüz uyanmaya çalışan, tek gözü açık oğlumdan gelen cümle: "İneğin> kendisini getirseydin bari."> >



> Erkek , 29 , Ankara>



> Arabam çalındı> > 2 gece önce arabasını otoparkta unutup eve dolmuşla dönen ve sabah> "Arabam çalındı!" diye ortalığı kasıp kavuran salak benim.> >





> Erkek , 26 , Antalya> > Kayıp aranıyor>



> Çok sevdiğimiz dedemi kalp krizi sonucu kaybettik. Sevilen bir esnaf> olması sebebiyle cenazesine oldukça büyük bir kalabalık katıldı. Biz> taziyeleri kabul ederken uzun süredir görmediğim bir arkadaşım beni> gördü ve geldi. "Bu kalabalık da ne böyle?" diye sorunca gayet normal> bir şekilde "Dedemi kaybettik." dedim. Cevabı beni o an bile krize> sokmaya yetti: ''Bu kadar insan hala bulamadınız mı?''>


> Kadın , 24 , İstanbul> > Giyim kuşam>


> Lacivert ceketi, gri pantolonu, kahverengi ayakkabısı ve siyah> kemerini bir arada giyen babama annemin yorumu: "Toplama bilgisayar> gibi olmuşsun!">


> Kadın , 25 , Yalova> > Cadaloz kaynana>


> İş arkadaşımın düğünündeyiz. Nikah kıyılıyor, imzalar atılıyor, gelin> ve damadı tebrik etmek için ayağa kalkıldığında elektrikler kesiliyor.> Biz hep beraber "Aaaa!" diye tepki gösterirken, arkadaşımın annesi> oldukça yüksek sesle düşüncesini dile getiriyor. "Oğlumun daha ilk> dakikadan hayatı karardı.">


> , Erkek , 35 , İzmir> > Direksiyon eğitimi>


> Sene 1993. Sevgilime (şu an karım olur kendileri) araba kullanmayı> öğretiyorum. İzmir'in o zamanki halini bilenler bilir.> Üçkuyular-Narlıdere yolu şimdiki gibi değil. Sakin... Stres olmasın,> panik yapmasın diye çok karışmamaya çalışıyorum. Ayrıca çok sakin bir> ses tonuyla konuşuyorum. Direğe 3 santim farkla geçiyor benim güzel> sevgilim. "Direğe çok yakın geçtin hayatım." diyorum. Cevap "Hangi> direğe?">

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder