6 Nisan 2010 Salı

Benekli Pasta

Yine çok yoğun bir pazar geçirdik,yaşadık..Hem kahvaltı hem yemek olunca bir başka oluyor..Pazar gününden sadece sizlerle pastayı paylaşabiliyorum..
Pastayı 2 hafta önce yapıp Acar Kente göndermiştim..Orada da çok beğenilmiş..))
O zamandan, evdekiler kremasının tadını çok beğenmişlerdi..

Bende,eve yapmak için bu hafta sonunu bekledim.Dün akşam, iş çıkışı eve geldiğimde Banu'cuğumun bu nefis pastasını yine denedim..Çok nefisti,çok beğenildi ve tekrarı istendi..Tekrar yaptığımda pastapanla denemeyi düşünüyorum..Hatta içersine farklı aromalar katıp, farklı bir lezzet yakalamak istiyorum..))Fakat bu krema bile dillere destan olmayı başardı..))Sizlerde deneyip tadına varabilirsiniz..))

BU ARALAR YİNE YOĞUNUM,İŞLER KARIŞIK,FALANLAR-FİLANLAR MEVCUT HAYATIMIZDA..SİZLERE YAZAMIYORSAM SEBEBİ BU'DUR..İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER..!!
4
Tarife kolay ulaşabilmeniz için lütfen burayı tıklayınız..
3

2

1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder