6 Nisan 2010 Salı

Peynirli Yufka Tavası ve Karışıklar

Klasik peynirli yufka tavası..İçersinde kesilirken uzayıp giden Trabzon peyniri mevcut..Bu sefer Trabzon'da nereye gitmişsem yufka tavası ile karşılaştım,karşılaşmışkende tatmadan edemedim..Hergün olsa asla bıkmam dediğim tatlardan biri peynirli yufka tavası..))Evlerinde elektrikli sacları olanlar kolaylıkla hazırlayabilirler diye düşünüyorum..))
DSC02239

DSC02240
6 adet yufkadan yapılmıştır yufka tavası..
DSC02237
Yufka tavasının yapıldığı an..))
DSC02231

DSC02248
Peynirli poğaçayı gider ayak ben yaptım Trabzon'da..
DSC02187
Bu pastayı yengemin komşusu yapıp getirmişti..))
DSC02216
Kremalı browniyi yengem yapmıştı..Fotoğrafını çekip odaya girip çıkana kadar bitmişti..))
DSC02198
Kahvaltıya davete gittiğimde yaptığım kakaolu,çikolatalı kurabiyeler..))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder