5 Nisan 2010 Pazartesi

Birazda Yemek

Pazar günü evde olunca çocuklara bu sevimli kuzucuktan yaptım..Fotoğrfını çekemeyince önceden yaptığımın fotoğrafını sizlerle paylaşıyorum..Tarifini ve diğer fotoğrflarını görmek için buradan bakabilirsiniz..))
7
Yemek üzerine 1 dilim gerdan hiç fena olmadı..İçlerinde benim için favori b.lahanası idi..))Hepinize afiyetler olsun..!
4
Brüksel lahanasını,kuzenimin evinde tatmıştım..Hiç koku olmadığını farkedince hemen tarifini aldım..Tıpkı gulya gibi bol limonlu yapmıştı..))Tarifini aşağıda sizlerle paylaşıyorum..))
2
Malzemeler
1paket lahana
1,5 yemek kaşığı tereyağ
1 kutu krema
tuz,biber
limon suyu

Hazırlanışı
Yıkanmış lahanalar ortadan ikiye ayrılırlar.
Tereyağda sotelenirler..
Üzerlerine krema,tuzu,biberi serpiştirilip biraz pişirilir.
Sonrada üzerine limon suyu eklenip pişirilip servis tabağına alınır.
Bu haliyle harika bir tat oldu..Beyaz lahanadan yapılan gulya gibi ekşili,nefis ve kokusuzdu..Dilerseniz sarımsakda ekleme yapabilirsiniz.. Bence bu haliyle pek nefisti..B.lahanası yiyemeyenler çok seveceklerdir eminim..))Tavsiye ederim..
1
Bu et yemeğinin adı bizde kızartmadır..
Etler iyice kavrulup içersine tereyağ,karabiber,bol domates eklenip suyu
çekene kadar pişirilir..Ben asla sevmem...))
3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder