6 Nisan 2010 Salı

CİCİBEBELİ BİR GÜN :)

Serpilin masası
BAL BADEM URAS'ımız (tüpçü O tüpçü :))
TARİFİ



Artık haftada birde olsa evcilik oynamaya başladım. Akrabalar ,arkadaşlarım-eş-dost , beni alıp kaçırıyorlar ufak ufak.. Hatta artık bana '' hadi bakalım hazırlan ATTA GİDİYORUZ ^^ diyenler bile var :)))))
Bu değişiklikler, ev ortamından sonra bana harika geliyor tabii takdir edersiniz ki.
Geçtiğimiz hafta başında, ben ve akrabalar , en büyük dayımızın ve BİRİCİK yengemizin biricik kızları Çoookk sevdiğim yeğenimiz SERPİLciğimdeydik. İyiki süt izni devam ediyorda, ogün O nuda görebildik.
Serpilim biryıl önce anne oldu ,hemde tüpten bir oğlu oldu :)))))))))
O kadar dualarla geldiki bize URAS'ımız, hepimizin göz bebeği ,neşe kaynağı adeta. Bal tatlısı, ciğer paresi, CİCİBEBEM BENİM ''O'' . ( MAŞALLAHHH.. )
NuNuŞu DA giderken, maviş CİCİBEBESİNE ev yapımı tatlı yaptı. Hemde CİCİBEBELİ :))
Nede olsa oda artık büyüdü aramıza katılıp, soframızın neşesi olacaktı. ANNESİDE BİZE: ÇOK SEVDİĞİMİZ KISIR - BÖREK VE KEKLER YAPMIŞTI SAĞOLSUN.
Yarın da kısmetse URAS'ımızın ilk yaşını kutlayacağız.
Allah nerde varsa, tüm anne olmak isteyenleri nasiplendirsin diyor hepinize sevgilerimi iletiyorum.. Evlatlarımıza hayırlı yaşlar,bol şanslar diliyorum aynı zamanda.

iyi hafta sonları arkadaşlar.. çok sevgiler..

** MAŞALLAH DEMEYİ UNUTMAYIN EMİ CİCİ TEYZELERİ :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder