6 Nisan 2010 Salı

BEN HAYATA AİTİM.......................



ÖZLEM DOLU MERHABALAR.

Bir telaş, bir telaş ruhumda ki sormayın gitsin.
Gri perdeler atılacak , siyaha dönmüş iç lekelerim yıkanıp arıtılacak, yürek cesaretlendirilip coşku depolanacak , ciğerler havalandırılıp tazelenecek, beden tepeden tırnağa sevgiyle detoxlanacak, gözler güneş ışığı ile yıkanacak, algılarım parlatılacak, tortular ise süzgeçlenecek, çiçek dolu- dost dolu evimde huzurla sarınacak, eskiler rafa, tüm yenilikler hayatıma davet edilecekler Vs vs ......................... :)))
Ahhhhhh... Çoookk işim var , hemde ÇOKKKKKKK !!!!!!!!!

Hayat ağacım herkes kadar yapraklarını döküyor elbette, bakıldığında ne kadar kurumuş gibi görünsede ,aslında zamanı geldiğinde; yediverene dönüşüyor.
Bazen ruhum evrenin en büyük limanı gibi , kimler geliyorrr.... kimler gidiyor.... Her yolcu, bu limana dönmüş ruhumda neler de bırakıyor...

Bu sabah keyifliyim, her gün kahvaltıma davetli müdavim kumrularım geliyor, ikramlıklarını alıyor, bana iki satır gu gu gu yapıp gidiyordu. demin dikkat ettimde resmen dansedip, gülüyor gibiydi sanki ikiside !!!!!
yoksa ben ilaçlarımı almayımı unuttum !!!!!!!! :))

Her ne oluyorsa bana , gayet iyi geliyor bu aralar.

Bu sabah gökkuşağından bir taç hazırladım saçlarıma, baharlardan ödünç aldım tüm ilk açanlarını, martılara haber saldım '' boğaz kızı denizini, vapurları, erguvanlarını şimdiden çookkkkk özledi bile '' dedim, sahillere selam yolladım : sakın ayak izlerimi silmesinler, yine geleceğim diye...
bir kuş kanadında, masmavi semalarda Şehr-i İSTANBULumu turladım, adalara göz kırpıp, modaya el salladım. Tüm boğaza bir baştan diğer başa kadar öpücükler yolladım. Biraz yorulunca da, arkama yaslanıp SİZ TÜM MELEKLERİME TEKER TEKER TEŞEKKÜRLER ETTİM. Yolladığınız tüm duaları bedenime kalkan yaptım. Maillerinizi, mesajlarınızı, telefonlarınızı ruhuma zırh gibi kapladım.
Sizden gelen tüm çiçekleri ise, bazen kahvaltı tepsime arkadaş, bazende, saçlarıma kulak arkası yaptım :))) Kimisini de kitaplarımın arasında ayraç, kimisini de başka şekillerde kullanılmak üzere hatıralar arasına bıraktım. En son DELFİNA'mdan ve SEVGİLİ SERAP PEKŞİNden gelen beyaz lilyum ve beyaz güller'den bir tanesini elime aldım, kalemime yapıştırdım.

Birazda bağlantı noktalarımı kontrol edip, kendimi yeniden sağlama aldım, HAYATA DAHA SIKI BAĞLANDIM.

Tadında bir hayat, kıvamında dostluk ve arkadaşlıklarla '' HAYAT'a EVET '' dedim.

Küçük bir ara verip içe kaçtığım anda, hemen kendimi yakalayıverdim. BÜYÜK MANEVİYATLARLA, EŞSİZ SEVGİ ÇEMBERLERİNDE, KUDRETLİ DESTEKLERLE HAYATA GÖZ KIRPTIM.
HAYAT BANA TÜM YAŞAM DALLARIMI GERİ UZATTI, BAŞIMDAN AŞAĞI ÇİÇEKLER YAĞDI, TÜM IŞIKLAR AÇILINCA ARTIK ÖNÜMDE AYDINLANDI.

Aynen şarkıdaki gibi '' GELSİN HAYAT , BİLDİĞİ GİBİ GELSİN '' !!!!

BİLDİĞİM BİR ŞEY VARSA;
ODA
:
BEN HAYATA AİTTİM. AİT OLDUĞUM YERDEYİM !!!!!

BİRİCİK YOL ARKADAŞIM, MASAL KAHRAMANIMA VE AİLEME MİNNETTARIM.

HER BİRİNİZE TEK TEK ŞÜKRANLARIMIZI İLETİRİZ.

TÜM MUCİZELER, ÖNCE YARADANA , SONRADA SİZLERE AİTTİR.

BENDE SİZİ SEVİYORUM. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Bir Dut Masalı .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder