6 Nisan 2010 Salı

HAYDİ KIZLAR BEKLİYORUM, KİMLER GELİYORRRR :)))

P.D.Ç.S.E # 39 , ZEYNEP ARKADAŞIMA KOLAYLIKLAR DİLİYOR. MEYVE BUKETİMİ, KENDİSİNE VE SİZLERE ARMAĞAN EDİYORUM. GÖNLÜNÜZCE YOLABİLİRSİNİZ :)))))







Meyveler için çikolatayı hazırlarken , ne yazıkki güzeller güzeli fondü sosluğumu

düşürüp kırdım :(((( Sağlık olsun..................




MEYVE BUKETİ

muz- ananas- armut- kivi- portakal-çilek (kışlık meyveler )elma-ayva kararıyor!
yazında yazlık meyvelerle enfes oluyor. Ben bu ara arkadaşlarıma hazırlayıp hediye götürüyorum..Siz ne dersiniz ??? Bence mest olacaklardır :)
AFİYET OLSUN.....


1/2 kutu krema ısıtılır,kaynama noktasında altı kapatılır,
içine 100 gr kadar bitter veya sütlü kuvertür çikolata konup eritilir.

VEeeee... Gerisini mi ?
ne siz sorun :)
nede ben söyliyeyim :))))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder