6 Nisan 2010 Salı

Turkuazoo

Turkuazoo

İki hafta önce Bora'nın okulu Turkuazoo'ya gezi düzenledi.Daha önce İlkay'da ve Esin'den tüm detayları okumuştum.Hatta Esin hafta sonu kesinlikle gidilmemeli diye dip not düşmüştü.

Turkuazoo

Turkuazoo

Turkuazoo

Bende okuldaki geziye gönüllü olarak katıldım,ama işin böyle olacağını bilseydim iki kere düşünürdüm :))

Turkuazoo

Turkuazoo

Turkuazoo

Cuma günü gitmemize rağmen,inanılmaz kalabalıktı.Ben sadece bizim okul olur diye düşünürken ,başka başka okullarda gezi düşenlemişti.
38 çocuk , biz 8 veliye emanetti ama içerisi hem kalabalık hemde çocukları yerinde tutmak çok zor olduğu için inanılmaz zorlandım... Başım stresten acayip ağrıdı :))

Çocuklarda rahat rahat gezemediler ki,kalabalıktan ne anlatılanları dinleyebildiler,ne de başka bir şey... Öğretmenimiz zaten balıkların isimlerini ve bilgilerini not edin dediği için ,bir taraftan da çocuklar not tutmaya çalıştılar ...

Acayip koşturmalı bir gezi oldu.. Turkuazoo'ya gidecekseniz,mutlaka sakin bir günü bulmaya ve okulların tur düzenlemediği bir günü ayarlamaya çalışın .

Ben Özgürü'de alıp daha tenha bir günde tekrar gitmeyi düşünüyorum...

Bilgi için; Turkuazoo
Fiyatlar:
0-3 yaş ücretsiz
4-6 yaş 18 TL
Öğrenci 18 TL
Yetişkin 25 TL


Fotoğrafların daha fazlası burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder